Social Icons

Vicevi





Bio Ciga gladan i ode kod komšije u kokošinjac da ukrade kokošku. 
Kad je uzeo plijen, ode do nekog potoka i očerupa kokošku.
Taman je zapalio vatru i htio da stavi koku na ražanj, kad nailazi policajac. 
Ciga baci kokošku u potok, a policajac ga pita: 
- Šta to radiš? 
- Ma ništa - odgovori Ciga. 
- A otkud ti toliko perje? 
- A too? Ma koka otišla da se kupa, a ja osto' da joj čuvam perje..


Došla Fata sa sela u veliki grad da studira i izađe odmah sa prijateljicom u kafić. 
Čim su ušle gazda im pošalje piće a Fata pita konobara: 
Od kog je ovo???
Od kuće.
Ma okle moji znaju đe sam?!



Ostavila me djevojka.
Zašto?
Bio sam pod tušem i ona mi dovikuje iz sobe za neku prijateljicu Valeriju. 
Ja mislio da me pita za bateriju i ja joj odgovorim "Sinoć sam je punio"


U rodilištu razgovaraju dva novorođenčeta. 
Dečkić pogleda djevojčicu i ponosno joj kaže:
Dečko sam.
Kako znaš? – pita ga djevojčica.
Na to joj dečkić odgovori:
Pličekajmo da sestla ode napolje, pa cu ti pokazati.
Kad je medicinska sestra otišla, 
dječačić povuče plahticu, digne nožice i kaže:
Vidi, plave čalapice.....




U firmu dolazi novi šef poznat po svojim tvrdim stavovima i metodama. 
Šetka se prvi put po uredu i vidi tipa kako se nonšalantno naslanja na zid i gleda u prazno.
Šef si pomisli kako će sad svima pokazati kako će se riješiti takvih protuha. 
Priđe mu: 
Kolika ti je plaća?
1000 kuna tjedno.
Evo ti za dva tjedna i gubi se odavde da te više nikad ne vidim!!!
Tip uzima pare i nestaje. 
Ostatak ekipe novopridošlog šefa gleda u čudu ali on ima dobar osjećaj 
jer je svima pokazao na čemu su od samog starta. 
Pita ih:
Oprostite, molim vas, 
što je ovo lijeno govno uopće radilo cijelo vrijeme u firmi?
Donio je pizzu...



Pita tata Pericu:
Perice, kako stojiš u školi?
Dobro tata, svaki dan u drugom ćošku! 


Koliko imate godina?
29 - kaže Fata.
Ali to ste mi rekli i prije tri godine.
Pa nisam ja od onih žena koje danas pričaju jedno, a sutra drugo!




Još viceva OVDJE



 

Zanimljivosti

Humor

Sve i svašta

 
Blogger Templates