Social Icons

Vicevi


http://moji-vicevi.blogspot.com


Policija: Gdje živiš?
Ivica: Kod mojih roditelja.
Policija: Gdje žive tvoji roditelji?
Ivica: Kod mene
Policija: Gdje živite svi skupa?
Ivica: Preko puta moga susjede
Policija: Gdje je kuca vašeg susjeda?
Ivica: Ako vam to kažem, neće te mi vjerovati.
Policija: Reci !
Ivica: Pored moje kuće!

http://moji-vicevi.blogspot.com


Udvara se crnogorac djevojci:
Đevojko, imaš lijepo tijelo.
To mi je od plivanja.
A, đevojko, mogla si i glavu pokvasit'




Pogađali tako mališani gradove i sela na zadana slova,
a kada je došao red na slovo E,
nitko nije znao niti jedan grad ili selo sa tim imenom.
Ipak mali Ivica podiže ruku i reče:
Znam ja, Etno selo...



'Svadba je prošla mirno 
jer je restoran imao besplatni Wi-Fi.'


 
Razgovaraju dvojica prijatelja i jedan kaže:
'Najbolje je biti dužan!'
'Zašto?'
'Nedužni uvijek stradaju!'




Chuck Norris otvorio frižider 
i vidi puding kako se zatrese. 
Kaže on: 'Smiri se, došao sam po pivu!'



Ako misliš da nikog na ovom svijetu nije briga
 jesi li uopce živ, 
samo preskoči jednu kreditnu ratu!




 
Još viceva OVDJE


 

Zanimljivosti

Humor

Sve i svašta

 
Blogger Templates