Social Icons

Vicevi




Sudac izriče presudu krhkom starčiću:
– “Za to krivično dijelo osuđujem vas na 10 godina zatvora!”
– “Suče, imajte obzira prema meni, imama 77 godina, ne vidim i ne čujem, jedva se krećem, imam reumu, šećer i stalne bolove u kičmi…”
– “Dobro, a ti odsluži koliko možeš!”




Da li je istina da radiš za televiziju?
- Da, ostale su mi još 4 rate.




Žena vidjela lijepe crvene čizmice u prodavnici i dolazi mužu i kaže:
– Jao dragi,vidjela sam lijepe čizmice. Da kupimo ?
– Boli me k….c,odgovori on
Na to će ona:
– A što misliš da ljubimo gdje boli, pa da skoknemo po te čizmice.



Koja životinja se nakon smrti okrene bar još 30 puta ?


- Sine, jel' istina da se drogiraš ?
- A gle stara, u jednu ruku da, u drugu ne



Majka savjetuje
Uči kćeri, uči… Da se sutra jebeš zato što hoćeš, a ne zato što moraš!


Dida Tunja je pričao unuku kako za vrijeme
drugog svjetskog rata Njemci su ih postrojili i uvjetovali:
“Ili ćemo vas jebat ili streljanje.”
Pita unuk:
“I što se s tobom dogodilo?”
Nakon razmišljanja veli dida
“Ma mene su streljali!” 


 Zec sjedi u hladovini bukve i šilji jedan kolac. Prolazi vuk:
- Zeko, zeko, što to radiš?
- Šiljim kolac da ubijem medvjeda.
Misli vuk: "Jadni zeko, udarila mu vrućina u glavu". Prolazi lisica:
- Zeko, zeko, što to radiš?
- Šiljim kolac da ubijem medvjeda.
Misli lija: "Jadni zeko, poludio od ove vrućine". Prolazi medo:
- Zeko, zeko, što to radiš?
- Šiljim kolac i pričam pizdarije.



Još viceva - OVDJE




 

Zanimljivosti

Humor

Sve i svašta

 
Blogger Templates