Social Icons

Vicevi




Vratio se Japanac iz Hrvatske i pitaju ga:
- Kakva je to država, ta Hrvatska?
- Čudna neka zemlja..., odgovara ovaj zamišljeno.
- Otac radi, a ne prima plaću.
Majka ne radi, a ima primanja od države.
A sin im je u mirovini


Trogodišnji dječak pregledava svoje testise za vrijeme kupanja u kadi.
"Mama", pita on, "da li je to moj mozak?"
"Ne još", odgovori mama.


Fata došla ginekologu. Totalno sijeda. 
Kad se skinula pita je ginekolog: 
- "Fato, kako to da vam je kosa potpuno sijeda, a dole ste ko djevojčica?" 
Kaže njemu Fata: 
- "E, moj doktore. Gore su brige, a dole su razbibrige." 


Dida unuku: 
- "Sakrij se, evo učitelja jer danas nisi išao u školu!" 
Unuk didi: 
- "Sakrij se ti, ja sam im javio da si ti jutros umro!­" ­




Pita Fata Hasu -Jel, odakle si ti ?
Haso: -Ajd pogodi.
-Daj prvo slovo!
Haso: " I"
-Hajde i drugo molim te !!!
Haso: " Š"
Predajem se,neznam !
Haso : IŠČAPLJINE !


Policajac Fati:
"Ajde Fato, da čujemo kako se dogodilo to silovanje?"
Fata: "Najprije me je bacio na zemlju i poče skidati odjeću,
a potom svezao usta i ruke.
Da nisam raširila noge i njih bi svezao!!"


Umro Haso, okupili se ljudi te pitaju Muju.
- "Mujo, pa od čega je umro Haso?"
A Mujo odgovara.
- "Je*eš ga ako znam od čega je živio." 



Još viceva OVDJE






 

Zanimljivosti

Humor

Sve i svašta

 
Blogger Templates