Social Icons

Vicevi






Pričaju Francuz, Amer i Bosanac o vjernosti svojih supruga. 
Kaže Francuz: 
Ja uzmem nedjelju dana odmora, a ženi kažem da idem na služben put. 
Pratim je svuda gdje ide, s kim se viđa, sve saznam. 
Amerikanac će na to: 
Ma hajde, ja platim privatnom detektivu da je prati, 
on mi donese slike, izvode telefonskih razgovora, sve saznam. 
Kad, gdje, sa kim… 
Koje ste vi budale, – kaže Bosanac
ovaj troši pare na detektiva, ovaj se valja po žbunju, prati ženu. 
Ja samo izađem na terasu ujutro, onako u gaćama i potkošulji, 
vidim komšinicu preko puta viknem joj: 
Đes’ kuravooo! 
A ona meni: 
„Šta? Ja kurava? 
A ona tvoja, sa ovim, sa onim…“ 
i sve mi ispriča.



Grudnjak...je muški rod najbliži ženi.




Žene! Ako ste postale slavne zbog nogu, 
to znači da će vam se slava neprestalno širiti.



Zbog recesije i potrebne uštede, 
do daljnjega se gasi svjetlo na kraju tunela.





Što je to vegetarijanac? 
Stara indijanska riječ za ''Loš lovac''.



Dan ima 24 sata, u gajbu se smjeste 24 pive... 
TO NE MOŽE BITI SLUČAJNOST!





Oženjeni Zagorec ode se ispovijediti pa kaže svećeniku:
Oče, skoro sam zgriješio s tuđom ženom...
Kako to misliš - "skoro"?
Pa pričali smo svašta, skinuli smo se goli, pa smo se trljali,
ali onda sam ja prekinuo...
Trljati je isto kao i staviti ga unutra!
Ne smiješ više viđati tu ženu!
A kao kaznu za grijeh koji si počinio, izmoli 5 očenaša i u škrablicu stavi 200 kn!
Zagorec napusti ispovijedaonicu, klekne i izmoli 5 očenaša,
zatim ode do škrablice...
Zastane na sekundu, pa krene prema izlazu...
Svećenik koji je sve to gledao brzo dotrči do njega:
Stani, stani...sve sam vidio! Nisi stavio novac u škrablicu!
Je istina.... ali sam ipak protrljal 200 kn o škrablicu...
a to je, kak ste rekli, isto ko da sam ih stavil unutra... zar ne!? 




Još viceva OVDJE






 

Zanimljivosti

Humor

Sve i svašta

 
Blogger Templates